Pieczony królik w białym winie

Propozycja obiadowa – Pieczony Królik w białym winie. Mięso jest pysznie kruche i wilgotne. Polecam. Składniki: królik (tak naprawdę obojętnie jaką masz część) 2 duże marchewki 1 cebula 1/2 dużego selera czosnek 1/2 butelki białego wina 1 łyżka masła olej rzepakowy do podsmażenia rozmaryn sól i pieprz Królika myjemy i osuszamy. Doprawiamy solą i pieprzem.

Pudding czekoladowy

Przepyszny czekoladowy deser, który możesz jeść bez wyrzutów. Uwielbiam. Składniki: 200 ml mleka kokosowego lub innego mleka roślinnego 4 łyżki nasion Chia 1 banan 1 awokado 2 łyżki kakao 1 łyżka ksylitolu Do mlaka dodaj nasiona Chia, odstaw do lodówki na około 2h. Banany, awokado, kakao i ksylitol zblenduj. Wyłóż na mleko z nasionami Chia.

Napar z lipy

Dziś troszkę zielarsko 🙂 Napar z kwiatów lipy. Dlaczego warto go pić ? zapraszam ! Po pierwsze jest pyszny. Susz dostałam od koleżanki, której rodzina samodzielnie dokonuje zbiorów. Owy susz jest wzbogacony mietą co dodatkowo poprawia walory smakowe a przede wszystkim jego właściwości. Lipa ma właściwości przeciwzapalne, odkażające co jest bardzo pomocne w leczeniu przeziębienia czy grypie. Łagodzi

Ciasto Fit

Jak zawsze szybko, łatwo i bardzo zdrowo 🙂 Przepis od http://kingaparuzel.pl Składniki: 6 jajek rozm M ½ szklanki mąki kokosowej ¼ szklanki roztopionego oleju kokosowego 2 syropu z agawy, może być miód lub syrop klonowy 2 łyżeczki bezglutenowego proszku do pieczenia owoce na wierzch: maliny i borówki Jajka i syrop z agawy ubijaj mikserem przez parę minut, dodaj

Kiełki fasoli MUNG

Nie od dziś wiadomo, że kiełki są bardzo zdrowe, dlatego postaraj się aby wzbogacały Twój codzienny jadłospis. Dziś na tapecie kiełki fasoli MUNG. To nieocenione źródło: białka, witamin (A, B, C i E), soli mineralnych. Doskonale smakują jako dodatek: do kanapek, w sałatce na ciepło np. z makaronem. Zrób je sam/a ! nie wymaga to dużo pracy,

Obiad soczewica, indyk i jarmuż

Propozycja na błyskawiczny obiad 🙂 Zielona soczewica: 1 szklankę soczewicy przepłucz wodą i wsyp do 1,5 szklanki wody. Gotuj 25 minut, do momentu wchłonięcia wody. Jeśli zostanie Ci soczewicy z obiadu przygotuj pastę na kanapki. Indyk: Indyka zrób według tego przepisu, bądź dopraw swoimi ulubionymi przyprawami, wstaw na 170 stopni do piekarnika na ok. 40 minut

Ciasto z mąki pełnoziarnistej

Bardzo proste ciasto z mąki pełnoziarnistej z owocem jakim chcesz 🙂 Bez użycia miksera 🙂 Inspiracja od www.malacukierenka.pl Składniki: 2 szklanki mąki orkiszowej pełnoziarnistej 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 1 płaska łyżeczka sody 1/2 szklanki ksylitolu 1 duże jajko 1/3 szklanki oleju rzepakowego 1/3 szklanki mleka 1 jabłko, możesz użyć dowolnych owoców, tak aby wyszło około

Sałatka z kapusty

Zachęcam Was do spożywania większej ilości warzyw pod każdą postacią. Oto moja propozycja zdrowej, taniej sałatki doskonałej do pudełka lunchowego, kolacji, czy przekąski. Ja przygotowuję taką sałatkę raz na dwa lub trzy dni w wielkiej misce, zawsze jest co skubnąć 🙂 Skład sałatki: dowolna ilość poszatkowanej kapusty pekińskiej dowolna ilość poszatkowanej białej kapusty 2-4 surowe pieczarki

Pasta z soczewicy z suszonymi pomidorami

Pasta z soczewicy doskonale smakuje z pieczywem. To dużo zdrowsza wersja od kanapki z kupną wędliną. Możesz dodać dowolne warzywa, aby kanapka stała się bardziej kolorowa. Oczywiście robi się ją błyskawicznie. Składniki: 1 szklanka ugotowanej zielonej soczewicy (ja zawsze wykorzystuje jak zostanie mi z obiadu) 5-6 suszonych pomidorów 2-3 łyżki oleju z tych pomidorów 1

Cytrusowe Smoothie

Zapraszam na bardzo smaczne cytrusowe smoothie. Napój jest bardzo sycący. Składniki: 2 pomarańcze 1 grejpfrut 1 kiwi 1 awokado 3 gałązki selera naciowego Wszystkie składniki włóż po kolei do wyciskarki lub do sokowirówki. Smacznego 🙂