Witalny SOK

Zadbaj o swoje zdrowie, zapraszam na pyszny SOK Inspiracja z książki „Terapia sokowa” Skladniki: 1 cytryna 2 jabłka pęczek jarmużu kawałek imbiru 3 gałązki selera naciowego 2 marchewki Pokrój wszystkie składniki na kawałki, następnie włóż do wyciskarki lub sokowirówki. Smacznego 🙂

Brownie z czerwonej fasoli

Dziś z najlepszymi życzeniami dla Wszystkich Babć 🙂 Brownie z czerwonej fasoli 🙂 z przepisu lekko zmodyfikowanego ze strony www.wiem-co-jem.pl Jest cudownie smaczne, wilgotne PYCHA !!!!! Składniki: 2 puszki czerwonej fasoli 4 jajka 2 banany 3 łyżki prawdziwego kakao 3/4 szklanki erytrytoru 1,5 łyżeczki sody 3 łyżki oleju rzepakowego Rozgrzałam piekarnik do 180 stopni góra dół. Następnie opłukałam dokładnie fasolę i

Deser z nasionami Chia

Deser z nasionami Chia, doskonały również na drugie śniadanie. Składniki: 1/2 szklanki mleka kokosowego 2 duże łyżki nasion Chia 1 łyżka syropu z agawy mango banan żurawina wiórki kokosowe Do mleka kokosowego dodaj nasiona i odstaw na około 30 minut, tak aby nasiona napęczniały. Następnie dodaj syrop i wymieszaj. Na wierch dodaj owoce. Gotowe 🙂

Chleb pełnoziarnisty

Zachęcam do pieczenia chleba. Przepis jest bardzo prosty, a warty każdej kromki 🙂 bez spulchniaczy i dziwnych dodatków. Składniki: 400 gram mąki pszennej pełnoziarnistej 100 gram mąki razowej żytniej 20 gram drożdży 400 ml letniej wody 1 łyżka soli 1 łyżka erytrytolu (możesz oczywiście użyć cukru białego lub trzcinowego, wtedy dodaj mniej ok. 1 małą łyżeczkę, ja zwykłego

Krem warzywny z kalafiorem

Pyszna, bardzo pożywna zupka. Składniki: 1 kalafior 1 kg ziemniaków 3 marchewki 1 por (biała część) 1 pietruszka 1/2 selera 1 cebula ok. 3 litry wody 1 łyżka oliwy Przyprawy: kilka ziaren pieprzu kilka ziaren ziela angielskiego 4 liście laurowe 1 łyżka soli Do garnka wlej wodę, dodaj przyprawy (bez soli) oraz wszystkie obrane i

Owsianka bezglutenowa na śniadanie

Uwielbiam takie śniadanko 🙂 Dzieci na pewno też chętnie zjedzą. Tym mniejszym maluchom można zblendować. Składniki: 1 szklanka płatków owsianych bezglutenowych 2 szklanki mleka kokosowego 1 banan garść żurawiny garść rodzynek 1 małe jabłko wiórki kokosowe do posypania kilka jagód Goi 2 łyżki syropu z agawy opcjonalnie Do garnka wlej mleko, dodaj płatki, pokrojonego w plastry

a’la Napoleonka

Jednym z moich ulubionych ciast z kremem, jest Napoleonka. Oto mój przepis na jej zdrowszą wersję 🙂 Składniki:  Spód i wierzch: 150 gram daktyli 150 gram płatków migdałowych 200 gram pestek słonecznika 2 łyżki syropu z agawy Środek: 1 szklanka kaszy jaglanej 3 szklanki mleka sojowego waniliowego 1/2 łyżeczki aromatu waniliowego 4-6  łyżek ksylitolu (ja

Muffiny bez mąki

Szybko i smacznie 🙂 zapraszam 🙂 Składniki: 2 banany (najlepiej bardzo dojrzałe) 2 jajka 1 duża łyżka karobu ksylitol według uznania (ja dałam 2 łyżki) Wszystkie składniki zblenduj. Masę wlej do foremek, piecz w 180 stopniach z funkcją góra dół przez 25 minut. Gotowe 🙂